Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media

Skieruj się tutaj jeśli chcesz skorzystać z oferty agencji PR Kraków.

Akcje marketingowe powinny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności marki bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy dystrybucją. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki stać na utworzenie i opłacanie własnych wydziałów ds. marketingu, natomiast mniejsze firmy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, z reguły poszukują pomocy u agencji reklamowych.

W jakich działaniach pomoże Ci agencja reklamowa?

Agencja marketingowa to zespół kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu zawodowców wspaniale orientujących się zarówno w sferze kampanii reklamowych w internecie (kanały social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (obwoluty, papier firmowy czy wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż będzie ono prawidłowo użyte w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – ulotek, billboardów, plakatów bądź stoisk targowych. Agencja marketingowa pomoże także stworzyć interesujące, unikatowe wpisy na stronę www firmy, jak również opracuje schemat kontaktów z odbiorcami poprzez modne media społecznościowe, takie jak Instagram, Facebook lub Twitter.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są w głównej mierze do firm, które nie posiadają własnego działu promocji. Jednak nie znaczy to, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, targów czy konferencji wymagających zwykle wielopoziomowego planowania, takie obowiązki można zlecić agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w budowie kompetentnego oraz zgranego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie programu kursów czy też zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże wybierać te, które zapewniają dostęp do obszernego zespołu wykwalifikowanych specjalistów. Umożliwi to delegowanie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem marki oraz integralnością kampanii.

Adres firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]