Rodzaje pozycjonowania

Zamów pozycjonowanie stron na seo4.net/pozycjonowanie-stron/.

Funkcjonują 3 główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju kluczowe jest połączenie słowa kluczowego z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę zazwyczaj:
– kraj (np. “hostele Polska”)
– miasto (“restauracja Kraków”)
– dzielnicę (“sklep RTV Sadyba”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale zda egzamin w stosunku do firm lokalnych, które kierują swój asortyment tylko do odbiorców mieszkających na konkretnym obszarze. Ten sposób pozycjonowania jest stosowana także wtedy, gdy firma ma nieduży budżet reklamowy i nie może konkurować na słowa kluczowe bez dopasowania miejscowego, np. zamiast “restauracja meksykańska“, to “restauracja meksykańska Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon

Dalszy typ pozycjonowania to solidne i wypróbowane rozwiązanie dla posiadaczy niewielkich środków na reklamę. Za sprawą należytego dobrania fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z interesującą nas branżą, ale też koszty reklamy w Google Adwords znacznie się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail oznacza także dużo niższą konkurencję. Istotne jest także to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania dłuższych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– buty Nike Tanjun czarne sklep online,
– golarka Eldom G50 5 czarna,
– telefon LG K40 biały.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne szczególnie dla sklepów internetowych. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie nader szeroki asortyment produktów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni specjalną rolę przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak finały Pucharu Polski w piłce nożnej, Tłusty Czwartek lub Dzień Ojca. Ten wariant pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Na ogół pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. Najczęściej trzeba rozpocząć je na dwa-trzy miesiące przed wybranym wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową albo uzupełnioną treść strony.

Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]