Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google

Dowiedz się, jak zatrudnić firmę SEO na www.youtube.com.

Jeśli posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, na pewno z czasem zastanawiasz się, co zrobić, aby była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc znaleźć dobrą agencję SEO? Zalecamy skorzystać z sugestii profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak zatrudnić rzetelną firmę SEO? Google przygotowało o tym instruktaż

Nie można negować, że cały sektor usług SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieprzerwanie rozwija się praktycznie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia innych opcji, jak np. Bing, DuckDuckGo czy Rambler, nadal kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie pozyskać widoczność w sieci, musi powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest mocna, zazwyczaj jest to skomplikowane bez wsparcia specjalistów z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest czymś nowym, i udostępniło krótki kurs, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Czym zdaniem Google charakteryzuje się rzetelna agencja SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, klarownie naświetla, jak poznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:

  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • stały monitoring stanu strony i okresową analizę jej statystyk,
  • zdolność szacowania czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego najsilniejszą konkurencją.

Przedstawicielka Google podkreśla też, że solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, niejednokrotnie dającym odczuwalne efekty przeważnie po paru miesiącach pracy.